مصاحبه بامحمدرضافروتن


مصاحبه نوروزی با محمدرضا فروتن

فارس سینما- به سراغ محمد رضا فروتن بازیگر محبوب و موفق سینمای کشور عزیزمان ایران می رویم تا یک مصاحبه نوروزی با او داشته باشیم.

عیدی می دهید یا می گیرید؟

فروتن: از یک جاهایی عیدی می گیرم و بعضی جاها هم مجبور می شوم عیدی بدهم.به ندرت هم دوست دارم عیدی بدهم(باخنده).من ده تا خواهر زاده دارم و به هر یک هدیه های ناقابلی می دهم.

عیدی چه می دهید؟

فروتن: همسرم هدیه ها یا همان عیدی ها را تهیه می کند.

بیشتر هدیه می دهید یا پول لای قرآن؟

فروتن: معمولا هدیه می خریم و کمتر عیدی نقدی می دهیم,زمانی که فرصت برای خرید هدیه را نداشته باشیم پول عیدی می دهیم.از همسرم هم خیلی ممنونم که وقت می گذارد و هدیه را تهیه می کند و برای خانواده من ارزش قائل هستش و از همین جا از همسرم تشکر می کنم.

قشنگ ترین عیدی که گرفتید چه بوده است؟

فروتن: من بچه بودم و از عمه ام یک سکه طلا گرفتم که خیلی برایم ارزش داشت؟

ارزش داشت؟یعنی نگه نداشتید؟

فروتن: خوب خیلی با ارزش بود و خرجش کردم(با خنده).

خود شما به همسرتان چی عیدی می دهید؟ فروتن: فضولی نکن(با خنده).

خوب همسرتان به شما چی هدیه می دهد؟ فروتن: جواب قبلی ام را یاداشت کن(با خنده).

هیچ وقت شده که پول نداشته باشید؟ فروتن: بله ,زمانی بوده که هیچ پولی در جیب نداشتم.

آن وقت چه کار کردید؟پول قرض گرفتید؟ فروتن: خوب کار کردم و برای بدست آوردن پول زحمت کشیدم,سه بار در زندگی ام پول قرض گرفتم آن هم از عزیزترین کسانم نه از یک دوست یا فامیل.در کل از پول قرض گرفتن خوشم نمی آید.

از پول قرض دادن چطور؟پنج میلیون دارید به ما قرض بدهید؟ فروتن: (با کلی خنده).پنج میلیون,تلفنم را خاموش می کنم تا پاسخت را ندهم,اصلا به هیچ کدام از پیغام هایت جواب نمی دهم(با خنده).

اهل سفر هم هستید:آن هم در نوروز؟ فروتن: خیلی اهل سفر هستم ولی عیدها را در تهران می گذرانم وبه دیدن فامیل می روم,چون عید دیدنی را خیلی دوست دارم.

بیشتر به کجای ایران سفر می کنید؟ فروتن:من بیشتر جاهای ایران را دیده ام ولی به شمال کشور خیلی سفر می کنم مخصوصا روستاهای شمال را خیلی دوست دارم.

در سفر اهل شیک بودن هستید مثلا برید یک هتل آن چنانی؟ فروتن: اتفاقا خانه های روستایی را خیلی ترجیح می دهم به یک هتل چند ستاره مثلا صد ستاره(با خنده).من بیشتر این را می پسندم که شب را در یک خانه روستایی ساده بگذرانم ولی این را بگویم که اهل پخت و پز نیستم


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 22 اسفند 1396 ] [ 20:29 ] [ خليلي متولي ]